איך לקנות נכס בקרואטיה

קרואטיה השקעות נדל"ן

החל מינואר 2023 קרואטיה משלימה תהליך הצטרפות להסכם שנגן ,לפני שהמחירים עולים הזדמנויות עסקיות נהדרות

house-villa-sale-adriatic-croatia--island krk-H108-2.jpg

ישנן שתי דרכים עיקריות לרכוש נדל"ן בקרואטיה

1)כאדם פרטי כל אחד מן האיחוד האירופי ניתן לאחרונה את הזכות לקנות נכס באותו אופן שבו אזרחי קרואטיה יש (מפברואר 2009).

עבור אנשים שאינם אזרחי האיחוד האירופי, אלא הם ממדינה עם הסכמי רכש נכס גומלין, הם צריכים אישור ממשרד המשפטים הקרואטי. (מדינות כאלה הן שבו קרואטיות מותר לקנות נכס). זה לוקח זמן (ואולי 6 חודשים או יותר) אבל בינתיים תורשה חזקה בנכס. כאשר יש לך אישור, החוזה שלך הוא מאושר על ידי בית המשפט ומתקבל מסמכי הבעלות. ישנו מס רכישת הנדל"ן של 5%, וזה נובע כאשר הנכס רשום.  מי שקונה את רכושם כאדם פרטי ושומר הנכס למשך זמן ארוך יותר מ -3 שנים אינו חייב במס רווחי הון.

2) בתוך חברה קרואטית. דרך החלופה של רכישת נכס קרואטיה היא להקים חברה והחברה קונה את הנכס. עד 2009 זה היה זר הדרך היחיד יכול לבצע רכישות כך מקובל למדי. הקמת חברה לוקחת עד כ -14 ימים, אך למרות זאת אתה עדיין יכול לחתום על חוזה טרום מכירה  לקראת הקמת החברה, והיא כרוכה עורך הדין שלך, נוטריון ובית המשפט המסחרי לאשר

 פיקדון צריך להתבצע לחשבון הבנק של החברה של 20,000 HRK (במטבע מקומי Kuna) אשר נמצא כעת כ- 2700 אירו. סכום זה הנו הפקדה ראשונית   לחשבון  הבנק שלך וניתנת   למשיכה. לפעילותך  ושייך  לך ! * החל  מינואר 2023  הסכומים  יהיו  ביורו  

הסיבות העיקריות שבגללן אתה עשוי להיות מומלץ לבחור באפשרות של רכישת נכס בתוך חברה

יהיה אם הנכס היה מיועד לשימוש מסחרי, או השכרה או כמפתח, ובמקרה כזה אתה יכול לתבוע בחזרה חלק המע"מ יותר מאוחר. אם אתה לא אזרח קרואטי או איחוד אירופאי אז זה סיבה נוספת לרכוש את הנכס באמצעות חברה. בעלות  של חברה קרואטית מצריך  אחריות וחובות מסוימים. זה דורש פיקוח תקין בידי רואה חשבון הרשויות יצפו לראות איזשהו הכנסה המופקת. כל המקרים הם שונים, כדי להיות סמוכים ובטוחים כי Dor project d.o.oכול לארגן פגישה עם יועץ חשבון דוברי אנגלית / מס כדי לוודא שיש לך את כל העובדות אתה צריך לקבל החלטה.

מסים / דמים

המחיר המוצג הוא המחיר לרכישת נדל"ן. ספקים מסוימים אינם פתוחים למשא ומתן, אבל לפעמים המחיר נתון למשא ומתן. כמו כן, חשוב לרשום עלויות רכישה אחרות בעת תקצוב עבור הנכס שלך. אלה כוללים: דמי תיווך, מס רכוש ושכר טרחת עורך דין. העלויות של סקר / שמאי  והתייעצות עם  אנשי  מקצוע בנושא  תכנון תהיינה תוספת גם כן.

עמלה  שלנו Dor project 

העמלות שלנו הם 5%  או מינימום 5000 יורו לא כולל  מע"מ (כרגע 25%)אשר נגבה מהרוכש  במעמד חתימת זכרון דברים ו/או הסכם  מלא . 

להורדת  כתב שירות 

שכר טרחת עורך דין עבור למכירת נכס בקרואטיה

עורכי דין בדרך כלל גובי 1% (בתוספת מע"מ) המהווה את הדמי המומלץ שקבע משרד המשפטים.  רוכשי נכסים גדולים עשויים להנות  מעמלנה מופחתת .

מס רכוש (מס העברת נדל"ן/ רכישה)

המקבילה קרואטית הביול היא מחיר אחיד של 3% (2022) ומשולמת על ידי כולם  עם השלמת המכירה, עורך הדין מעביר את יישום המס לרשות המסים (תוך 30 ימים) ואת התשלום אמור להתבצע תוך 15 ימים מיום קבלת דרישת המס. עיכוב ופיגור בתשלום  תוספת   תשלום של  17% .

המס הוא מחויב על מחיר המכירה  אם הנכס בנוי לפני 1 בינואר 1998 או נמכר על ידי כל גורם חיצוני למערכת המע"מ. לאחר ה- 1 בינואר 1998 המס מתייחס לערך של 'קרקע ותשתית' אם זה נמכר בתוך מערכת המע"מ.  נכסים קרואטים אשר בנויים לאחר 1 בינואר 1988 כפופי מע"מ 25% המחושב על העלויות של החלק הבנוי של הנכס, ובדרך כלל הוא המחיר  כולל מ.ע.מ על ידי המוכר. המע"מ ניתן לקבל החזר כספי אם הקונה רוכש עם ישות שנמצאה בתוך מערכת מע"מ הנכס נמצא בשימוש למטרות מסחריות.

Contact us now

E-Mail: info@example.com
Telefon: +12 345 67 89
Adresse: New York , Grahamsville , 3505